رویدادها آرشیو خبر ها
کیه لینی: نیازی نیست حتی به بونوچی نگاه کنم

کیه لینی: نیازی نیست حتی به بونوچی نگاه کنم

جورجو کیه لینی که شادی گل ملی اش به دلیل نپذیرفتن گل اش خیلی زود از میان رفت و چند دقیقه بعد نیز با اسیب دیدگی روبرو شد و زمین بازی را برابر تیم ملی سوئیس ترک کرد در خصوص شرایط اش می گوید:

 

خوشبختانه حالم خوب است، مسئله مهمی نیست و یک اسیب دیدگی جزی ست، با گذشت چند روز خواهیم دید که شرایط چطور خواهد بود. با این حال پیش از این شرایط وخیم شود تصمیم به توقف گرفتم و این باعث شد تا شرایط بدتر نشود.

 

تیم ملی ایتالیا

 

تیم ملی بازی به بازی در حال پیشرفت و رشد است، تیم خوب وهماهنگی هستیم. در حقیقت زمانی که اعلام شد رقابت ها به دلیل کووید یک سال به تعویق می افتد گفتم که این تعویق می تواند به ایتالیا کمک زیادی کند، بازیکنان زمان بیشتری برای هماهنگی و کسب تجربه دارند و حالا این مسئله را به خوبی در تیم می بینم. مسابقات سخت و پیچیده در حال پیگیری ست و رقبا همگی قدرتمند هستند اما ما نیزاماده هستیم و با انگیزه و قدرت در تمام بازی ها حاضر خواهیم شد.

 

بازی در کنار بونوچی

 

ما مدت های بسیار زیادی ست که در کنار هم بازی می کنیم، این احساس خاصی ست و ما می توانیم به خوبی درک کنیم که چطور در زمین حاضر شویم. ما حتی نیاز به نگاه کردن به یکدیگر هم نداریم همه چیز به خوبی پیش می رود ، البته سایر مدافعین نیز شرایط خوبی دارند و توانستیم یک گروه اماده را تشکیل دهیم. جوانان ایتالیا به خوبی در حال درک رقابت ها هستند و شور و اشتیاق خوبی برای عملکرد مناسب و قدرتمند دارند. اینکه در ورزشگاه هواداران نیز حضور دارند به ما انرژی زیادی می دهد شنیدن و حس حضور این تعداد در ورزشگاه باعث روحیه میشود.

 

ولز

 

تیم خوبی ست، خوشحالم که رمزی با وجود اینکه در این فصل چندان در یووه بازی نکرد و موفق نشد در تیم ملی کشورش بازی می کند و می درخشد. می دانیم که بازیکنان این تیم سال هاست که در کنار یکدیگر بازی می کنند اما موفق به ثبت نتیجه ای بزرگ نشده اند با این حال بازی مهمی ست و اماده این رقابت هستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: